top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

VELIKA NOČ NA LJUBKI NAČIN


Med tem, ko jaz kuham velikonočno šunko in jajčka, sem se "frajerka" spomnila, da imam na telefonu fotke moje velikonočne dekoracije, ki mi je do sedaj sploh še ni uspelo objaviti.

No, pa menda bi bilo škoda, če je ne bi. Zadnji trenutek pač! Taka sem, hihi!

Priznam, velikonočna dekoracija ni ena od mojih najljubših. Na tej točki definitivno zmaga božič. Sem se pa vseeno potrudila, da sem naš ljubki dom vsaj malo naredila v stilu "pisanega zajca" :)

Dodatke sem "pametjakovička" kupovala seveda v zadnjem trenutku, saj je po večini bilo "tak al tak" že vse pobrano.

Nekaj malega pa mi je vseeno uspelo uloviti. Sicer imam prednost, da imam nad mizo ogromno vejo, zato mi je lažje izbirat kaj bi na njo obesila. V trgovini KIK sem dobila ta ljubka steklena(mislim, da so) jajčka, v katerih je perje... in nekaj lesenih v istem stilu. V moje "vazice" sem dodala še moj najljubši šlajer in "fertik" res preprosto in hitro narejeno.

A ni?






Izkoristila sem pa tudi ta Ikein "etažer", v katerega ponavadi namečem različne dekoracije!

Tokrat sem ga pa napolnila čisto velikonočno. Dodatke sem kupila v Kiku in Pepcotu.

Zdaj pa šibam pogledat,če je vsaj še kakšno jajce med kuho ostalo celo in barvamooo :)





KAJ PRAVIŠ? TI JE VŠEČ? :)

1,563 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page