top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

KAKO PREPROSTO NAREDIŠ OGROMNI VENČEK


Venčki so ljubki in trenutno nepogrešljiva dekoracija na različnih praznovanjih. Lahko jih narediš na vse poljubne načine. Jih opleteš z zelenjem ali dodaš cvetje. Mene pa je prijateljica Vita prosila, da ji naredim cvetlični venček za njeno malo punčko Emo, ki te dni praznuje svoj prvi rojstno dan❤️ Venček bomo uporabljali kot okvir za fotografiranje, zato mora biti ekstra velik . Za venček sem izbrala največji premer hulahop obroča, ki sem ga za nekaj malega kupila v tediju. Pobarvala sem ga s kredno barvo vintage paint. Ko se je barva posušila sem vse skupaj zaščitila še z voskom, saj se je sicer barva krušila. Nato sem se lotila lepljenje umetnih rožic, ki jih je Vita že prej naročila na aliexspresu. Te pa sem prilepila z vročim lepilom. Popolnoma preprost za izdelavo in tako ljubka dekoracija.




A ni lepo?

Pa tako preprosto ❤️ komot uporabiš sveže cvetje, vendar ne preiporočam izdelave prej kot na dan praznovanja.

Ta pa bo zdržal praktično "večno" in ga kasneje lahko Vita uporabi celo kot dekoracija v sobi male Emice ❤️.

747 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page