top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

TOTA STEKLENA VRATA!


JA tota! Pa bom povedala v čem je štos! Ob priliki še malo pokažem, kako sem se fajn potrudila in zglancala kuhinjo😁...Ker valda, da vedno ni tak ! No ajde skoraj vedno...haha.


Skratka, ko sem kuhinjo naročila sem bila prepričana, da to stekleno meni ni tak zelo všeč. Vbistvu sem bila bolj nagnjena k temu, da steklenih vrat NE BO! V naglici občutkov in itak waw efekta, ko mi je gospodična izrisovala kuhinjo pa sem pritrdila , da pa ena vrata te naj bodo steklena! NAPAKA!

Saj mi je lepo ampak mi je zelo žal, da te nisem dala vsaj dvojna vrata steklena ali pa nič.


Zdaj imam problem! Sicer sama s seboj 🤭.Ko gledam mi vse skupaj deluje tako, kak bi rekla? Nesimetrično! Pa saj sem zadovoljna, lepa mi je , čudovita...sanjska! Sam ta ena vratka!? Zakaj sem dala ena!



Malo me žere... No in včeraj sem šla vprašat v mömaxa, koliko me bi prišlo( cenovno, se razume), da bi pa dodala jaz ena taka steklena vrata?

Reakcija v videu!na moji fb strani ljubki dom!


Sem mogla na veliko pogoltnit, da sem občutek s slino požrla 🤭.

Torej gre za ceno, ki se giblje med 200 do 300 euro! Oderuško totalno!







Morda najdem mizarja, ki mi naredi ceneje! Morda pa kr pozabim na idejo...mogoče navsezadnje ni taka sila 😂🤭 mogoče bi mogla raje uživat v svoji sanjski kuhinji, kuhat...in ne mislit na bedaste ideje 🙈.


 

1,843 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page