top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

Med tem ko še spijo..

Updated: May 27, 2019

Sem se jaz spravila žagati, šraufati in razbijati!

Danes smo zgodaj zjutraj prišli iz praznovanja poroke. Jasno, da smo bili vsi pomečkani. Človek bi si mislil, da smo spali do popoldneva... Ja saj so, samo jaz ne.

Jaz sem se med tem časom, ko sta moja dva še lepo spala spravila izdelovati to ljubko dekoracijo iz ostankov breze, ki mi je že tedne stala na balkonu.

Odločila sem se, da bom naredila okvir okna. Nanj lahko po tem obešam karkoli, od venčkov do cvetličnih lončkov. Na pinterestu je kar nekaj ljubkih idej. Valda, kaj pa ni gor.

Jaz pa sem naredila tako...

Veje sem si lepo izmerila, da sem imela tri enake dolžine. To so bile potem stranjske veje in srednja veja. Potem še dve enako široki za vrhnji in spodnji del. Na koncu pa sem izrezala še dve enaki, ki bi naj šle na sredino, izgleda kot nek križ. Vse skupaj sem povezala kot na fotkah. To je to...izi pizi!

Imam sicer še kar nekaj idej, ampak bo prej treba po brezo 🤭.








766 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page