top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

KO TI PONUDBA VZAME DIH...

Verjetno ste pričakovale, da bom pokazala kaj pametnega materiala iz mojega sredinega poskakovanja po najbolj luštnih prodajalnah v Ljubljani. No in prva na mojem seznamu je bila, les stildeco!

Ponudbo sem si sicer že ogledovala na njihovi spletni strani. Ampak, ni ga filinga kot je ta, ko vidiš te čudovite izdelke v živo. Da sem pa prišla do njihove prodajalne pa je bila kar trnova pot, haha.

Prvo kot prvo sem nevem iz kakega razloga bila prepričana, da se nahaja v nakupovalnem centru BTC ampak kje, hmmmm. Googlam jaz lokacijo, piše šmartinska cesta 152. Oki, vklopim navigator...On mene vodi in me pripelje dejansko pred kristalno palačo. Dobro, druga šansa, grem dva kroga okrog celega btcja, nič. Pol na koncu pa se te jaz spomnim, da bi bilo super in manj stresno, če kar pokličem in povprašam za lokacijo...Kera trola, to bi se lahko spomnila že na začetku 😂 .Gospa mi pove, da se nahajajo ob city parku in potem sem jih končno resnično najdla. Oddahnila in spet globoko vdihnila ko sem vstopila in zagledala to norooooo ponudbo! Pa če rečem jaz nora... je res nora.

Moje oči so kar flafotale sem in tja. Občutek, ko ne veš kam bi pogledal prvo 🤭. Čist moj stil, od čudovitega porcelana s pridihon vintage do pohištva v katerega bi kar zleknil in počival. Resnična lepota med dekorjem in opremo. Naredila sem kar nekaj čudovitih fotk. Toliko, da si lažje predstavljaš. Da navdušim tebe, tako kot sem sebe, da poskušaš videti vse to skozi moje oči... In to definitivno ni bil moj zadnji obisk ❤️

Zame nekaj najlepšega, cvetlični porcelan s pridihom tega starinskega. Tako, kod da bi mi babica pravkar postregla s svežim čajčkom❤️

V to spodnjo pa sem se čisto zaljubila, prav predstavljala sem si, kako bi jo postavila na mojo kredenco❤️ ma vse tukaj bi mela kam nastavit 🤭

A nimajo norooo lepo ❤️ Seveda je nekaj šlo tudi z menoj proti štajerskem...ampak kaj? Naslednjič...

797 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page