top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

PA NAM JE USPELO...

Updated: May 5, 2019


To je ŽE 3. Leto od kar se trudim mojemu ta malemu pričarati čim lepše dogodivščine in spomine na njegov veliki dan. Tokrat je željo, da si želi dinozavre izrazil sam! Do sedaj sem namreč imela srečo in tematiko izbirala sama, vendar sem se vseeno orientirala po tem, po čem je kazal interes. Predlani miki mišek, lani bagerji letos pa torej dinozavri. Oki, te pa dinozavri.


Pa valda, kot vsako leto tudi tokrat ni šlo kr tak. Razen slabega vremena, ki ga zahaklamo itak vsako leto(full happi 😏), sem se letos, po domače nasrala še s baloni. Pa res me ne izuči, nikoli! Da se od kitajcev pač ne naroča zadnji trenutek, kar pomeni "beri" zadnji mesec 😂. Pa saj bi lahko pričakovala zaplete. Ampak, ker sem do sedaj vsakič zvozla in so lani baloni prišli celo na zadnji dan pred praznovanjem( ja res se mi je vsralo), sem tudi letos gladko naročila šele mesec in pol pred velikim dnem. Asica prava 🙈. Valda letos ni bilo te sreče. Tako sem v petek, ko nora bombandirala vse trgovine z dodatki za praznovanja, kjer pa seveda nisem dobila nič podobno temu, kar sem čakala iz Alija. Moji čudoviti baloni s fonfetki in dinoti, prav na jok mi je šlo... Ma vse sem imela do natankega splanirano. Te pa nič, pa hvala!

No oki, po dobrih 3 urah, 3 trgovinah in 2 red bullih mi je uspelo vsaj nekaj za silo skombinirati. Malo tedi, kik, nekaj pa sem ujela celo v party shopu, ki je v centru Maribora... Izbira sicer nora, cene pa tudi🤐. Skratka no comment.


Sicer sem kot vsako leto, po večini dekoracije naredila sama.

Ogromne pom pome, ki so narejeni iz serviet, liste monstere ali pa grilande iz krep papirja. Pri babici semz vrta celo narabutala nekaj vej tapravega prapro in ga postavila v steklene kozarce, čist simpl ampak v temo dino je pasalo v nulo. Poceni in ljubka dekoracija. Navdušenje otrok je bilo neprecenljivo.


Pri nas je tako, da rojstne dneve izkoristimo za druženje tudi med nami "tastarimi" in zato je pri nas vsako praznovanje prava velika žurka :)

Kot po navadi smo piknik organizirali pri našem

dediju na vasi, saj mi kot blokovski ludi nimamo kam s gužvo lačnih človečkov 🤭.

Čeprav nam vreme ni bilo naklonjeno, smo se imeli super. Otroke dež prav nič ni zmotil ... Na koncu umazani od blata in trave ampak srečni :)







Kao...😂 K sreči sem imela moje ljubke pomočnice❤️Sama sem bila sicer že na robu živčnega zloma...







A lahko povem na glas, da sem srečna, da je za nami! Jovo na novo drugo leto! Zdaj pa ste drugi na vrsti, da se še mama pusti malo pedenati :)


Hvala Vita( mamakuha) za čudovite fotke. Moji Petri z figurice in vsem udeležencem za super preživeti dan.




770 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page