top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

OBEŠANKE S SUKULENTI

Updated: Mar 30, 2019

Te steklene mehurčke shranjujem v regalu že kar nekaj časa... V bistvu ideja je bila od vsega začetka, da bom v njih posadila sukulente le nekak nisem prišla do takšnih lepih, ki bi mi bile všeč!

No danes pa sem izkoristila... To situacijo z dan žena in mojemu možu naročila, da mi naj gre v Kalijo iskat te zelene gobaste cvetke... Priznam, bil je obupan... pošiljal fotografije...haha... Prinesel pa točno takšne, ki so mi všeč. Presadila sem jih v mehurčke, dodala nekaj belega debelejšega peska in to je to.

Lestev je že nekaj časa samevala in ideja je bila rojena :)

A je luštno?

Jaz sem zelo zadovoljna s končnim izdelkom.

Želela pa sem pokazati še nekaj :) v bistvu dobivam v in box kar nekaj sporočil kako držim tak red... Da izgleda na fotografijah vse tako tipi topi... Čisto spodaj dokaz, da vedno pa ni tako :)













Dragi moji, slika za sliko :) hihi

Ni vse zlato kar se sveti... Včasih malo improviziraš, premetavaš, prestavljaš, da dobiš na koncu luštne fotografije :)

No in ta zadnja prikazuje realno stanje ...hihi... Poznano?

625 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page