top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

NAJINA JUTRA

Z veseljem bi napisala naša jutra... Ampak, po večini izgleda pri nas tako, da ali delam jaz ali mož. Zato naredimo najboljše, kar se iz tega le da.

Najlepša so mi sobotna jutra, ko se prebudim z mojim malim "možem" in ker je zadnje čase bila delovna sobota kar stalnica, je še on sam začuden, da je mami sploh doma...

In prvi stavek: Mami, ti nea greš v službo? Hihi...

Ne sine, tokrat ne...!

In resnično upam, da bo temu kmalu konec.

Skratka, danes zjutraj sem imela eno luštno inspiracijo, kako narediti ljubko fotografijo za Instagram in ko sem želela fotografirati le cvetje v postelji... Se je k meni priplazil moj mali fantek in resnično, resnično sam želel, da ga mami fotografira ( Prisežem, da mali v tem uživa)

Hihi, saj menda je tako tudi videt :)

Nastale so te ljubke fotografije... Kar tako!

Spontano! Jutranje! Malo zaspano! Ampak luštno!








855 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page