top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

MALI HODNIK Z VELIKO TOPLINE

Updated: Apr 14, 2019

Naš hodnik spada med mini verzije hodnikov. Je v središču našega stanovanja in me občasno prekleto živcira. Sploh zato, ker do njega praktično skoraj ne seže naravna svetloba in moram poseči po,umetnih ali posušenih "zelenčkih". Edina rastlina, ki mi v temnem prostoru uspeva je ta" čistilec zraka" oziroma samolist, ki mu očitno paše naš temen prostor :)

Za stene sem se ravno zaradi pomanjkanja svetlobe odločila, da ostanejo kar bele... Prav tako pohištvo. Sicer mi zdaj deluje vse malo bolj"clean" ampak z nekaj dodatki v lesenem odtenku poskušam vpeljati vsaj malo topline.




Priznam, včasih se kar gužvamo predenj se vsak sezuje, sleče in pospravi svoje stvari na mesto :) Ampak svojih dekoracij ne dam!Pa če tudi vsak dan po 3x popravljam rože, ker jih je prevrnila ena od naših riti :)



Razmišljam o visoki omari, da bi skrila te nadležne cevi, ki jih trenutno bolj ali manj prikriva pručka.



In moj favorit...klopca iz Jyska! Priznam ... moje opremljanje in dekor ni po principu feng shui, nisem izučena, ne orientiram se po teoriji in modnih smernicah opremljanja...ampak po tem kar čutim! Kako stvari vidim v prostoru, in tukaj definitivno čutim domačnost in toplino... Pa jaaaa,vem saj je samo hodnik... Ampak jaz bi kar sedela na tej klopci in se ure preobuvala, hihi.








894 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page