top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

LJUBKI ŠLAJER

Najbolj romantična cvetka med cvetkam? Meni osebno je to čudovit šlajer, oziroma uradno latasta sadrenka, ki pa se ne sliši niti malo ljubko... Hihi, zato naj bo kar šlajer.

Ta ljubka cvetka popestri vsak šopek in v mojem primeru tudi mojo dekoracijo :)...

In tokrat sem se odločila preprosto za kozarčke napolnjene z vodo v katere sem dodala še po nekaj vejic šlajerja in ker je ta fajn obstojen, bi naj držalo velikooo časa.

Realno... verjetno bom se kar hitro naveličala in klonit bo moral drugi ideji :)

Tako sem si pa umislila tole:) meni iz gleda norooo ljubko




Nekaj kozarčkov mi je ostalo... Zato sem popestrila še nekaj kotičkov v našem stanovanju in ta moj ljubki okvir v spalnici :)



Kaj pravite? všeč? Al preveč kiči? :)


496 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page