top of page
Search
  • Writer's pictureMateja Hojnik

LAHKO BI BILO TAKO...

Sicer bi objava spadala po temo prvi april. Sem si pa vseeno dovolila malo heca :)

Skratka...

To ljubko zibelko imam shranjeno v kleti vsaj že leto in pol, saj sem bila prepričana, da bo to eden izmed prvih dodatkov, ki bo prišel v naš novi dom.

Pa sem se krepko zmotila in je do sedaj ostala le ideja!

Najprej ni bilo pravega mesta, zdaj je problem kje zvrtati, saj je nad tem mestom, kjer bi naj visela zakomplicirana povezava električnih kablov! Skratka, glede tega... nimam sreče.

Ne kakor mi ni usojeno, da bi zjutraj kavico srkala na moji ljubki gugalnici s pogledom na sončno jutro... Ali pa?

Mojemu možu sem že dolgo nazaj naložila nalogo, da naj poskrbi, da bo gugalnica visela!

Ampak, se do sedaj še ni pripravil do tega koraka. Prvič, kot omenjeno problem z električnimi kabli in drugič, ima majstere "fobijo" pred vrtanjem v strop, saj je prepričan, da bo sosedu prevrtal stopala, haha.

In potem sem imela pač idejo... Dokler nebo zvrtal, bo pač on držal gugalnico :)

Neeee saj ne... želela sem mu samo pokazati, kako lepo bi iz gledalo, če bi dejansko visela.

Všeč mu je!!! Zdaj pa upam da jo končno

dobim tudi realno in ne ostane samo želja ...LJUBAAAAAAV luknjeeeee!






Resnica, za ljubko fotografijo ....sam si je kriv :)!


Valentina smo za fotke prestavili v kuhinjo :)


Morda rabi moški spodbudo?! a ne, da bi jo potrebovala , hihi!

822 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page